Met deze vraag zijn wij de afgelopen maanden aan de slag gegaan. Wat is de beste manier om jou te informeren? Wij hebben besloten in ieder geval een nieuwe start te maken met informatiemails. Nieuwe start? Ja, helemaal nieuw. Lees hieronder een stukje historie……..
Bij Top Quality Lifestyle besloten wij al een jaar voordat de hypotheekcrisis uitbrak over te stappen naar overeenkomsten rechtstreeks met onze klanten. Wij waren toen al van mening dat het provisiesysteem geen juiste en eerlijke manier van belonen was.
Jarenlang maakten wij gebruik van nieuwsbrieven die we via email verstuurde. Onze berichtgeving over de ingrijpende gebeurtenissen rondom de hypotheekcrisis (als gevolg van het faillissement van de Amerikaanse bank Lehman Brothers) maakte weinig reactie los bij onze klanten op dat moment. Hierdoor besloten wij te stoppen met het versturen van nieuwsbrieven.
Tijden veranderen. Een enquête onder een selectie van onze huidige relatiekring laat zien dat bijna 85% het op prijs zou stellen om geïnformeerd te worden over nieuwe ontwikkelingen. Binnen ons bedrijf is enorm veel veranderd sinds de genoemde hypotheek crisis. Jos Besselink kwam als partner in het bedrijf en samen besloten we volledig af te stappen van alle provisies en een, veel eerlijker, abonnementen systeem te introduceren. Onze handelsnaam Nooitmeerprovisie zag hiermee het levenslicht.
Door de ontwikkelingen in de samenleving kozen wij ervoor om ons te specialiseren in inkomensplanning voor ondernemers. Collectieve pensioenen, beleggingsadvies, consumptieve- en bedrijfskredieten verdwenen uit ons assortiment. Sinds 2012 timmeren wij hard aan de weg om ondernemers te helpen en te informeren over risico’s en oplossingen bij ziekte en arbeidsongeschiktheid. Op dit gebied lopen wij voorop in de markt als het gaat om goed advies, kennis van zaken en ontwikkeling van producten.
WijZijnLoek zag het levenslicht omdat wij met ons bedrijf graag meer ondernemers willen bereiken. WijZijnLoek is er op gericht om andere tussenpersonen, maar ook accountants en administratiekantoren te helpen, om de ondernemers die bij hen klant zijn, te informeren over de ziektesituatie en de mogelijkheden om dit te verzekeren. Het is onze missie geworden om er voor te zorgen dat ondernemers en hun gezin niet in de ellende terecht komen bij uitval van de kostwinner. Met verregaand geautomatiseerde systemen kunnen de collega’s in de markt hun klanten van professioneel advies voorzien.
Uiteraard profiteer jij als onze klant het eerste van de nieuwe ontwikkelingen die wij realiseren. Ons eigen label arbeidsongeschiktheidsverzekeringen als de Samen Verder AOV en de Samen Starten AOV zijn de afgelopen jaren beschikbaar gekomen en inmiddels door veel klanten gebruikt als dekking voor hun ondernemersinkomen.
We hopen dat we jou met deze informatie weer helemaal bij hebben gepraat. In de komende tijd gaan we jou meer waardevolle berichten sturen. We hebben alleen nog geen naam voor deze mails. Denk jij met ons mee voor een leuke, inspirerende, naam? We gaan je via onze facebook account de kans bieden op een leuke prijs voor de meest aansprekende naam.
Hartelijke groet,
Jos Besselink & Ron van Anholt